Skuteczna komunikacja w urzędzie pracy – praktyczne metody na budowanie właściwych relacji w środowisku zawodowym


I moduł – Poznajmy się

1. Ćwiczenia integrujące grupę warsztatową

2. Umiejętności społeczne

II moduł – Moje miejsce pracy

1. Najistotniejsze problemy w zakresie komunikacji w środowisku zawodowym pracowników urzędów pracy

2. Rola uczestnika warsztatu w strukturze organizacyjnej urzędu

3. Kim jestem? Jak się komunikuję z innymi? Co mogę zrobić lepiej? Co mogę zmienić?

4. Co mi pomaga, a co mi przeszkadza w komunikowaniu się z innymi?

III moduł – Zmiana z „muszę” na „chcę” komunikować się z innymi w sposób ułatwiający mi funkcjonowanie w środowisku zawodowym

1. Zastosowanie technik coachingowych

2. Wypracowanie skutecznych metod komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej


szkolenia wewnętrzne dla urzędów pracy Powyższy temat możemy zrealizować jako szkolenie wewnętrzne.

Zapraszamy do kontaktu.


 Oferujemy go również w formie wyjazdowej.


 

Komentarze są wyłączone.