1. Ustawa z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2021 r. poz. 1100) – omówienie przepisów oraz zmian z lat 2020 i 2021
2. Zmiany w sposobie realizacji usług i instrumentów rynku pracy w sytuacji epidemii COVID-19. Ocena wprowadzonych rozwiązań. Co się sprawdziło, co należy zmienić
3. Usługi i wybrane instrumenty rynku oprzyrządowaniem do działań poprawiających sytuację klientów szukających zatrudnienia i pracodawców
4. Doradca klienta kluczowym specjalistą w procesie wspierania klientów urzędu pracy
5. Nowa jakość obsługi klientów urzędów pracy. Obowiązujące standardy usług rynku pracy
6. Współpraca kluczowych pracowników w PUP wynikająca z procedur standardów poszczególnych usług rynku pracy
7. Pomoc w tworzeniu nowych miejsc pracy – dofinansowanie tworzenia nowych miejsc pracy. Dotacja na rozpoczęcie działalności gospodarczej
8. Formy wsparcia pracodawcy działającego na lokalnym rynku pracy
9. Indywidualny Program Działania kluczową przesłanką sukcesu w procesie aktywizacji
10. Główne problemy, z którymi stykają się pracownicy urzędów oraz sugerowane rozwiązania
11. Analiza proponowanych przez Ministerstwo Rozwoju, Pracy i Technologii rozwiązań ustawowych na tle zmieniających się wyzwań i potrzeb polskiego rynku pracy
Powyższy temat możemy zrealizować jako szkolenie wewnętrzne.
Zapraszamy do kontaktu.